Wednesday, September 8, 2010

MTV award 2009 dan ILLUMINATI (Bahagian 2)

Lady Gaga
Prestasi Lady gaga adalah dianggap sebagai "brilliant" oleh banyak penggemar muzik. Namun jika anda bertanya kepada mereka apa yang melambangkan nya?, wajah mereka berubah menjadi tanda tanya. Inilah yang gaga dikatakan tentang penampilannya saat wawancara di gagadaily.com

Do you think it will be one of those defining moments people will remember at the VMAs? 
I know it will. I sort of have this philosophy about things: there’s never a reason to do something unless it’s going to be memorable, unless it’s going to change things, unless it’s going to inspire a movement. With the song and with the performance, I hope to say something very grave about fame and the price of it.
Something grave? What? 
You’ll have to see.
What are you going to wear? 
I would say that the fashion for the performance is a representation of the most stoic and memorable martyrs of fame in history. It’s intended to be an iconic image that represents people. I think after watching the performance and maybe studying it after you watch it on YouTube, you’ll see the references and the symbols come through.
Persediaan untuk persembahan sangat simbolik. Gaga melakukan dalam kuil atau mungkin sebuah rumah bangsawan, lengkap dengan medan, Chandler dan lukisan. Ritual Gaib, eksperimen kawalan minda dan bahkan korban manusia terus-menerus berlangsung di lokasi itu. Salah satu ciri-ciri yang menakjubkan adalah kehadiran dua tiang besar di bawah arch.
DEKORASI PERSEMBAHAN LADY GAGA SAMA SEPERTI 
SIMBOL MASONIK JELAS SEPERTI YANG DIGAMBARKAN PADA LUKISAN INI

Ini rujukan yang jelas untuk Freemasonry penggunaan seperti aspek ritual ghaib di dalam persembahan Lady Gaga. Mason dikenali untuk membawa dalam drama ritual lodge mereka, yang hidup reenactments dari cerita alegoris. Persembahan Lady Gaga adalah untuk meningkatkan amalannya dan pengorbanan yang dia perlu membuat agar berjaya.

Ketika gaga berdarah diangkat di udara, cahaya menakutkan keluar dari antara tiang dan penari mengangkat tangan mereka di udara dengan pujian. Banyak agama-agama purba dilakukan ritual pengorbanan untuk menyenangkan para dewa. Darah korban telah dipandang oleh para penyihir hitam sebagai cara utama untuk mengumpul tenaga spiritual. Adegan akhir prestasi menyampaikan adanya gaya "misteri" selepas korban.
RISING STAR

Selepas persembahan itu , gaga muncul mengenakan gaun merah, dengan wajah tertutup. Dia pada dasarnya berjalan, berbicara pengorbanan darah. Ini merupakan akibat dari ketenaran, kehidupan neraka yang mengikuti korban, jualan jiwa untuk berjaya dalam industri muzik.

No comments:

Post a Comment