Wednesday, March 23, 2011

Perbualan Antara Seorang Melayu Islam Dengan Bishop di New York Part 3

Bishop : Melaksanakan wahyu terakhir akan menyebabkan gereja kelihatan sangat berkuasa…sangat bahaya jika disedari orang….kami telah melahirkan 1 kaum di dalam genggaman kami…mesyuarat itu dihadiri beribu- ribu org anak murid kami ketika itu Paus telah memutuskan untuk menyerahkan amanah yg teramat besar ini,agar kami boleh tidur sehinggalah Muhammad kembali semula. (iaitu Al-Masih Imam Mahdi)di antara anak murid kami telah menyahut “serahkan saja hal itu kepada saya,dan saya tidak peduli bagaimana ia akan dilaksanakan”…kami telah turunkan kesemua ilmu Al-Qurankepada mereka semua.
Aku : Sapa orang yang berani menyahut amanah tu? ..ni mesti bukan calang2 punyer orang…
Bishop : Ya…dia telah dididik dgn sempurna dia bernama…… MAYER ROTHSCHILD…Kami menyerahkan Ayat Al-Quran pada Surah Al-Baqarah : (ayat 278-281) kpdnya untuk dilaksanakan…
Hai orang-orang yang beriman, bertaqwalah kepada Allah dantinggalkan sisa riba (yang belum dipungut) jika kamu orang-orang yang beriman.Maka jika kamu tidak mengerjakan (meninggalkan sisa riba) maka ketahuilah bahwa Allah dan Rasulnya akan memerangimu..Dan jika kamu bertaubat (dari pengambilan riba),maka bagimu pokok hartamu; kamu tidak menganiaya dan tidak (pula) dianiaya.Dan jika (orang berhutang itu) dalam kesukaran,maka berilah tangguh sampai dia berkelapangan. Dan menyedekahkan (sebagian atau semua utang) itu, lebih baik bagimu, jika kamu mengetahui.Dan peliharalah dirimu dari (azab yang terjadi pada) hari yang pada waktu itu kamu semua dikembalikan kepada Allah.Kemudian masing-masing diri diberi balasan yang sempurna terhadap apa yang telah dikerjakannya, sedang mereka sedikitpun tidak dianiaya.
Surah Al-Baqarah: Ayat 278 ~ 281
Aku : Apa status dia,apa lebihnya dia dari anak murid yg lain..
Bishop : Bersamanya kami mengarahkan Jesuit memberi pedoman…..kami gelarkan dia “the guardian of the vatican treasury”..sudah hampir 300 tahun,sedikit tahun lagi untuk merasa keberhasilannya.
Aku : Saya nak tanya la…tapi soalan ni akan membuatkan pak cik nampk seperti orang bodoh…
Bishop : Tanyalah…sebab dari awal kita berbual,Islam telah kelihatan bodoh..
Aku : Kenapa PAK CIK begitu MUDAH MENCERITAKAN kepada saya,KalauPaus tahu macamana, kalau saya cerita pada 1 dunia macamana..PAK CIK YG SUSAH NANTI….
Bishop : Saya tak perlu tipu awk…Umat Islam dah tidak mampu buat apa2 pun… lainlah kalau awk sahabat-sahabat Nabi Muhammad, sekarang jugak kami bunuh…
Jika dilihat dari perbualan di atas, mereka telah memilih Rotschilduntuk melaksanakan Surah Al-Baqarah 278-281 untuk dilaksanakan.
Jika kita lihat peranan Mayor Rotchild bertepatan dengan ayat di atas yang menerangkan supaya meninggalkan riba.Sebenarnya ekonomi dunia dikawal oleh 2 keluarga Yahudi iaitu Rotschild dan Rockefeller. Mereka telah menubuhkan The Federal Reserve untuk mengawal ekonomi Amerika Syarikat dan seterusnya ekonomi dunia.Kita tidak terlepas dari riba mata wang! Inilah rancangan maha jahat mereka tanpa kita sedari. Inilah konsep Lending Money On Interest !


No comments:

Post a Comment